21.25

ibland är det bara så himla bäst att ha en mamma som är expert på matte och allt sånt. men tyvärr har jag inte tagit vara på det och det är typ försent att göra det, men har suttit och pluggat med min älsklings mami i snart 4 timmar nu, och har lärt mig massa nytt faktist. är klar med mina franska glosor fick ett fel! hurra. sedan är jag snart klar med min NO, hoppas bara jag kommer ihåg allting tills imorgon, enligt mamma så kommer jag göra det så det hålle rjag nu tummarna för! nu ska jag snacka med pappa ska kanske få en ny data för min är så himla seg så det bara inte går att sitta vid den utan att få utbrott! blir nog mitt sista inlägg för idag för ska lägga mig lite tidigt faktist. bilder och sådant kommer komma upp så fort jag fått en ny data isf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0