ditt hjärta måste ha gått sönder

när man läser en bok och man är just inne på den värsta delen, då man inte tror det kan bli bättre,då man igentligen vill lägga ihop boken för det inte finns hopp kvar. men varför gör man inte det? varför stänger man inte ihop boken? jo för att man vet att de att de har två val, att antigen ge upp eller fortsätta och man vet att de tänker fortsätta, enda in i slutet. och det är de enda man kommer ihåg när man läst ut sin bok. att de kämpade enda in i slutet och att de vann. man kommer bara ihåg de fina minnena, man vet att de gör det rätt valet. att aldrig ge upp.

precis sett klart sagan om de två tornen,riktigt bra är den. fast blev inga tårar, eller jo lite när frodo tänkte ge upp och när min älskade aragon trilla ner för stupet. imorgon är det iaf tredje och sista delen och då vet jag att jag kommer börja gråta eftersom de splittras. hade tänkt se en annan film med min syster men nej hon har somnat. jätte skoj visst? men nu ska jag hitta på något annat.
och kom ihåg att jag inte har någon mobil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0