för evver och evigt



hej hopp.
lite bilder här joap, för db klaga på att jag inte har några bilder. haha! bild nummer ett ;är på cajsa och amanda som sjunger sing star, bild nummer två ; är en bild på sladdarna från gamecube och playstationet och kontrollerna. och tredje bilden är på mig jaja, och fjärde bilden är på mina kläder, snyggt fo sho hahahahha!
OBS jag vet ej vad playstationet heter i tredje from så. :)
jag och amanda ska dock vara uppe till 03.00 för vi ska se EMINEM filmen, sen joinar cajsa oss om hon ej somnar som min kära lillesyster!
BTW: jag har bara en syster, ibland orkar jag inte skriva lillasyster utan jag skriver bara syster men de är en och samma person.
NU TRÄFFA INTRESSEPILEN ERT ÖGA VA? ;)
jag har snott typ 3 minuter utav ert liv nu, MOHOHOHO! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0