i dont give a fuck



något ni måste förstå med mig.
jag tröttnar väldigt snabbt på att göra samma saker om och om och om och om igen. jag gillar inte folk som säger en sak men gör en annan,jag gillar inte när man bestämt en sak och folk i sista minut berättar att de inte kan eller orkar eller något sånt. jo visst jag kan också vara sån ibland och jag kan inte hjälpa de, ibland glappar min mun för mycket och ibland inte alls. jag blir lätt sne och sur om folk inte vill göra samma sak som mig men de är för jag är enivs, det är för jag vet vad jag själv vill. jag hatar när folk ber mig göra saker och jag hatar när folk tjatar. om jag är sur gillar jag inte prata om de,om jag är ledsen snackar jag oftast med en enda person, och han litar jag på förjävla mycket. jag tar aldrig åt mig när folk snackar skit om mig. för hade jag lätt att lita på folk,lätt att öppna mig för folk och sånt men inte längre, efter att ha bråkat med min allra bästavän och blivit kallad patetisk så har allting förändrats. jag gråter aldrig mer, jag gillar inte prata om känslor och framför allt jag hatar visa mig svag inför andra. de jag egentligen ville komma fram till är att alla ni som ångrar er i sista minut,bryter det ni lovar mig och sånt skit kan dra lika snabbt som ni kom, för helt ärligt behöver jag inte sånna i mitt liv faktist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0