när löven faller av och kvar är vi

HEMMA NUUUUUUUUUUUUU, fy helvete vad jag frös asså. började ju med att vi hade liten mini konsert, gick väldigt bra tycker jag faktist. sen efter så stack jag till espresso house med simonbabe&malinhjärtat mitt. så satt vi där inågon timme och efter det drog vi rundor och jag hade seriöst ingen känsel i mina fötter så vi satte oss på sånna värme bänkar, och fy helvete vad det var varmt asså, det äkligaste var ändå på bussen hem. :( en sån äklig gubbe satt och glodde på mig sen börja han snacka med sin äkliga ueeeeeeee säger ja bara. nu ska jag lägga mig i min kära varma säng!

OCH JAG VILL TILLÄGGA ATT DET ÄR NICE ATT SKVALLERBLOGGEN HAR STARTAT UPP IGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0