älskling oroa inte dig,det finns bara dig och mig

nu mår jag lite bättre har bara ont i huvudet typ. har bara legat och vilat hela dag tills för typ en halvtimme sen då jag och min moster fick ryck och börja dansa till spice girls hihi. men nu ska jag möta min syster i ett sånt spel jag har ingen aning om vad det heter för har helt och hållet glömt bort det. blev inget landskrona idag för hade verkligen icke ork men hur som haver ska jag gå nu så jag inte börjar babla om massa onödiga skit saker..

ännu mer snö idag, hurrra?! not. jag vill ha sommar nunu! man har så mycket mer liv i sig man vill bara ut och springa och allt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut en bild på din syster?

och hur gammal är hon?:)

2010-01-06 @ 23:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0