DEN FÖRSTE JANUARI TVÅTUSENTIO

gott nytt år allihopa! kom hem vid typ två tiden hade en sjukt härligt nyår,fast blev inget med att sova hos sofia för skulle sova hos jossan, men när vi kommit fram till jossan så börja mitt illamående komma tillbaka (typiskt?') så jag stack hem. stack först till rebeccas fest där alla var så jävla pass packade så jag jossan,amanda och sofia tog bussen när till en kílle som heter Mickey, där vissa utav våra vänner var så. Sjukt roligt hade vi iallefall och riktigt härliga människor träffade man också. och jag och jossan fick en raket på våra ben roligt va? haha, nej men detta nyåret är oförglömligt.   


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni hade inte behövt komma till rebbe överhuvudtaget, för det va många där som inte va packade, ni fucking överdriver.

2010-01-04 @ 14:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0