för han står där så himla fin,men jag kommer aldrig få han att bli min

GODMORGON, haha gud vad sofia kämpat för att få upp mig ur sängen, har ju suttit tills typ 06.00 och kollat på paradise hotel måste tillägga att jag är störtförtjust i Andreas! nu måste jag sätta på mig kläder sen äta frukost(?) haha. vid fyra ska jag möta sofia i stan och vi ska fika, köpa godis och ansikts masker och lite sånt och ikväll ska vi ha en riktigt tjej kväll alltså ;) så vi får för höras lite senare eller något! :D

visst är han för söt?!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

så orättvist, ni har sånt chill. själv fick man tvinga si upp HALV SJU, för att gå i skolan hhuhu :(

2010-01-08 @ 18:18:59
URL: http://vitesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0