mina mål mitt liv.



första inlägget i denna kategorin som heter Mina Mål I Mitt Liv.
Tänkte att jag ska ta tag i mitt liv nu, jobba med mig själv få mig själv att må bra istället för att dra ner mig själv i skiten istället för att trampa på mina egna fötter och trilla. Så jag ska jobba bort mina komplex,jag ska förstärka mina självkänsla så den blir lika stark som i sommras. :)
Jag har sagt att jag ska ut och springa rätt länge nu men jag har bara fått det gjort en enda gång, not good. men det är tack vare dessa lugnproblemen. men jag ska ta tag i detta sätta på mig mina joggingkläder och så ska jag ut och springa varje helg.
sedan ska jag börja med att köra 50 situps på kvällarna härligt va?


Kommentarer
Postat av: Anonym

du höjer inte din självkänsla genom att förendra din kropp och dig själv. utan det gör du genom att kolla dig i speglen och säga jag är fin som jag är, jag är finast, dom får tycka vad dom vill för jag är snygg, det handlar inte om att bli smal ( smalare) för då accepterar du ju inte dig som du är. det är inte din kropp du ska jobba med nej det är vad du själv tänker om dig själv. så som du tänker tänker andra, tänker du att du är skit snygg tänker andra så om dig med, med om du tänker jag måste springa jag har dåligtsjälvförtroende så märks det på utsidan, så jobba med vad du tänker isåfall.

2010-01-06 @ 21:28:27
Postat av: michael

Jogga kommer icke att hjälpa ditt självförtroende, det kommer hjälpa din kondition, muskler, uthållighet och du kommer bli smalare av det också, vilket du inte behöver. och gör inte 50 situps varje kväll, börja med mindre :)

2010-01-10 @ 18:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0