om föralltid inte bara är ett ord vad är det då?

kom hem för typ 15 minuter sedan. har varit i full fart hela dagen alltså är helt jävla slut nu. har spenderar 500+ kr idag helt sjukt -.-
aja somnade vid typ 4, halv 5 imorse eftersom jag satt och kolla paradise hotell som jag ska göra idag med :D fett skoj faktist. sen vaknade jag vid 11 satte på mig kläder och drog ner till stan med jossan, hade jävligt kul eftersom jag halkade hela tiden. vi båda fick inköpt massa nya fina saker. sedan bar det av till henne och då kom rebecka förbi en liten stund. sedan bar det av till EH med elise,evelina och amanda och så satt vi där och fika och snacka planer för i sommar och massa sånt! great. och vi träffade Mirre idag också! fast jag vågade inte be om foto fastän jossan erbjöd sig. FAAAAIL PÅ MIG.
nu ska jag nog sätta på paradise hotell faktist ha det så bra, och har tyvärr inga bilder från idag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0