svar på tal :)

fick denna kommentaren utav någon anonym ; 
Postat av:

du höjer inte din självkänsla genom att förendra din kropp och dig själv. utan det gör du genom att kolla dig i speglen och säga jag är fin som jag är, jag är finast, dom får tycka vad dom vill för jag är snygg, det handlar inte om att bli smal ( smalare) för då accepterar du ju inte dig som du är. det är inte din kropp du ska jobba med nej det är vad du själv tänker om dig själv. så som du tänker tänker andra, tänker du att du är skit snygg tänker andra så om dig med, med om du tänker jag måste springa jag har dåligtsjälvförtroende så märks det på utsidan, så jobba med vad du tänker isåfall.

- tack för kommentaren! :) men jag ska inte springa för att jag vill bli smal, förr tränade jag fotboll som jag dock inte gör längre och då får jag riktigt dåligt kondition och det är inte så bra. jag ska springa för att få bra kondition och så jag ska sluta behöva ta min medicin. och jag har några komplex och det är inte något om att jag är tjock och blabla,för jag är rätt nöjd med min kropp. och jag kan inte träna gym förrens jag är 16 år så jag får springa sålänge! :)

blir nog sista inlägget för idag tror jag, ska sätta på film och sånt mysigt. vet inte hur det blir med skrivandet imorgon faktist. ska kanske träffa rebecka som jag inte gjort på flera månader känns det som faktist. men ni får ha det så bra nu och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0