du ger mig ljus du håller min hand

Basse kommer hem idag och jag är så himla glad! Han har varit hos Michaela i några dagar för att para sig med hennes katter och det ska bli helt underbart när ungarna föds! Har kommit in en bit i min uppsats nu, men jag kan bara inte få ihop en liten bit och det stör mig för jag måste få ihop den precis som jag vill men det löser sig nog det gör det alltid. Snackade telefon med Amanda för en stund sen och det var rätt skönt fick ut allt jag ville ha sagt och hon med typ, jag har en vana att bara prata ut med henne och det är skönt för den tjejen äger!
och sen är jag helt stört förälskad i Magnus Weideskogs musik, den betyder!

- det är lätt, lättare än du tror men vi gör det så svårt,svårare en vad vi tror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0