i shot for the sky, i'm stuck on the ground

jag är så inte på humör idag, vaknade nog på helt fel sida för har varit sne hela dagen. har varit uppkäftig och ignonerat malin hela dagen och nu har jag tusen skuldkänslor.. tålde typ bara amanda och john A idag. jag har lust och bedda ner mig i sängen och stanna där i några år. OCH KOLLA VAD SA JAG? att turen skulle vända om jag skröt om den illa illa. nu ska jag fortsätta läsa 14 år till salu och sen äta och sen vet jag inte nej men typ. 14 år till salu är riktigt hemsk och man blir typ illamående men jag rekomenderar den för den är sann och det är allvarligt talat helt sjuk.. nu ska jag sätta mig på balkongen och vänta på finare tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0