jag vill springa iväg,ifrån kärlek.

malin har åkt nu och jag är ensam och jag hatar den känslan, utav att just vara ensam. så nu har jag fixat ihop lite varm choklad och sitter och skriver på min engelska uppsats och den kommer bli grym tro det eller ej. sen håller jag på och skriver en annan sak men de kommer ni få reda på inom en snart framtid och ni kommer bli så himla chockade över det jag kommer ha åstadkommit eller kanske inte alla för vissa utav mina vänner kommer bara ge snea blickar men det är för det är så de är och det måste man acceptera, nej men nu måste jag tillbaka till min grymma uppsats.
sen måste ni lyssna på denna låten, den är älskvärd!
Lostprophets – 4 AM Forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0