-

året började så himla bra, kan det inte fortsätta så?! trodde allting blivit bra nu, ingen mer ångest,inget mer att bara bryta ihop över ingenting. jag tappar hoppet om och om igen. fan..
jag måste börja ta tag i mitt liv nu, jag kan inte ha det så här. det tar i sönder mig inombords,drar mig åt två olika håll. så fort jag är ensam så kommer det. så fort lampan släcks. men de får vara slut nu jag kan inte ha det så här mer. men det värsta är att jag är ensam. helt ensam. och jag bryr mig inte om när vänner säger jag men jag finns ring hit och ditan. för det är inte sant och det vet alla. man har bara sig själv tillslut.
jag måste sätta upp mina egna mål och det ska jag börja med,först ta mig ur denna jävla ångesten. sen så måste jag kolla om på alla mina vänner. jag låter som en emo nu.. åh!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: jossan

jag är inte den som bara säger det. men jag finns (v) efter allt som hänt endå

2010-01-06 @ 01:44:35
URL: http://voices.devote.se
Postat av: anna kihlberg

jag förstår vad du menar zahraa <3

2010-01-09 @ 14:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0