break through iknow you are better then all the rest

har inte kunnat skriva eftersom jag ej haft tillgång till dator eftersom jag ej varit hemma, och när jag väl kom hem funkade inte blogg.se.
har ändå inte något vettigt att säga förutom att jag är sjuk. har ont i lungorna,har spytt och kan inte äta. visst låter det mysigt? :) har iaf suttit och glott på one tree hill för att inte överanstränga mig och ska strax åter gå till det. :) har även skickat in ett förslag på låt till rockkonserten så nu håller vi tummarna om att den kommer med! :)


bild på mig och simonbabe på irland. ♥

 


Kommentarer
Postat av: simon/my

älskar dig stumpan!

2010-01-31 @ 22:44:09
URL: http://simystyle.blogg.se/
Postat av: hoostii

åååååååååååååå e ni på g elr e ni ihop elr vem e han elr hon

2010-02-02 @ 13:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0