du har mig varje natt ända in till morgonen

jag somnade inte förrens väldigt sent på natten och jag drömde en mardröm idag igen. 3 nätter i rad,helt sjukt! sen så vaknar man helt jävla uppskakad och vet inte varför.. vet någon varför jag drömmer mardrömmar? men denna drömmen var inte som de andra typ? utan jag och filip var bästavänner igen och jag hade typ damp på gabi och vi bråka och sånt så fick jag problem för jag slog till henne, så kom filip och sa någon opassande kommentar och de gör inte bästavänner så jag smällde till honom rejält asså.. sen nu när jag vakna visste jag inte om de hade hänt eller inte? så jag visste inte om jag skulle smsa förlåt eller inte(?!) haha. idag vet jag absoult inte vad som kommer hända! får väl hitta på något ,o

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja men vi vet hur vi ska göra men det går inte, bryter fingrar och naglar här:p den verkar ha fastnat

2010-01-05 @ 13:12:29
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0