ett ord är bara ett ord tills du menar vad du säger.

JAG HÅLLER PÅ OCH FÅ FLIPP! ni ska bara veta vad jag ska göra på fredag,paaanik. jag skakar så fort jag tänker på det haha! och jag måste göra det först så jag inte ska fega ur eller banga ur som malin säger. nej men jag måste göra detta ett utav mina nyårs löften och ett budskap för min och malins vänskap ;) jag måste typ påmina mig själv att andas när jag tänker på det! flipp.
aja, idag har jag varit i staden med malin, och då gjorde vi en förberedelse inför fredag, pirrigt, jao! sen så inhandlade jag lite inpuls saker och malin lite kläder. nu ska jag sätta på TWILIGHT tror jag, det har liksom aldrig blivit av så nu fane mig ska det de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0