jag är ingenting ingenting ingenting utan dig dig dig

 

om jag ändå kunde beskriva med ord hur glad jag är att jag har dig,om jag ändå kunde berätta med ord hur mycket jag älskar dig. det kommer aldrig att gå det kommar aldrig att funka. jag hoppas du förstår vad det betyder när jag säger jag älskar dig, och endast dig för just den du är. du är min lillasyster nu,imorgon och föralltid. vad som än händer. jag är glad jag har dig och jag hade inte kunnat byta ut dig mot någonting på denna jord, mot någonting i universum och det lovar jag. alla gånger du ställt upp för mig,allt du gjort för mig det är obeskrivligt. grattis syster,jag älskar dig och jag önskar att du aldrig någonsin försvinner. jag kan ta en kula för dig,jag kan ge mina andetag till dig. love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0