nu har jag ramlat gatan klart, men jag är ändå inte riktigt lika glad

morgonen is here, nej skoja faktist klockan är 14:12 just nu typ. skulle träffas sofia idag men hon är i danmark gud vad jag blev sugen på att åka dit och gå runt i deras stad det är så himla mysigt där,folk som står på gatan och spelar musik och sånt. idag händer inte så mycket,ska nog ta tag i detta med att åka till landskrona så blir nog det. jag har en typ dålig dag, men jaja man får känna sig ful ibland man får känna sig som en ur usel människa ibland!
men kolla på denna tröjan visst är den fin? funderar på att be mamma köpa hem den till mig,rosa är den också perfekt till våren eller sommaren!
så klart går det inte att lägga in den jävla bilden, perfekt just det jag behöver? ska fixa några nya kategorier och sånt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0