-

när jag sa att vi tog åt oss menade jag inte "grejen" jag menade att du snacka om 9m och så vitt jag vet går inte de i 9a i 9m så alltså kan inte de ta åt sig,utav vi som går i 9m. Kan va mig,kan va agnes,kan va victor,kan va denis,kan va amanda,kan va sofia. Kan ve exakt vem som helst i 9m. Hur många gånger har inte 9m ställt upp för dig när du själv behövt det? Och säg inte aldrig för då ljuger du för dig själv. och varför har du tagit bort inlägget om "bögen". och varför säger du detta nu? varför inte innan? im out iallefall. Vill du inte ha någonting att göra med den "grejjen" så ha inte det, hur svårt är det? det är var ju du som började och skrev ner något så sjukt obeskrivligt hat mot 9m,hathat och hat. Och det är inte för att någon inte vågat, det är bara de att ingen känt det hatet förut. Och vi har växt upp med varandra i 9m. Kanske det som är skillnaden. Och det med kuratorn, det har inte med klassen och göra. De flesta som går dit har problem hemma, och har problem med saker som hänt dem utanför skolan.  och angående de med face to face. det är ju hela klassen du dragit upp? så du måste ju förklara för hela klassen så alla förstår väl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0