you left me speechless.



Jag älskar dig något så otroligt mycket Simon Tannus-Jeppsson!
Jag är himla dålig på att berätta det, men du är en solstråle i mitt liv och jag behöver dig himlans mycket. Du har fått mig att må så himla bra när jag inte gjort det, och du är helt obeskrivlig. Jag minns hur mycket vi hatade varandra för något år sedan, riktigt ogillade varandra. Och nu är vi så himla nära och det är himla kul! Min egna lilla grek är du. Vad ska jag säga och vad ska jag göra för att ge tillbaka något? Du är så himla bra Simon. Och jag är dålig på att berätta hur mycket jag älskar dig och hur glad jag är att ha dig, och jag är dålig på att visa det men ändå. You know i love you! hihi,gulligt. Simon ♥ Zahraa

Kommentarer
Postat av: Simon

naaw, vet inte vad jag ska säga. Zahraa jag älskar dig så otroligt mycket, du anar inte. Vi har haft så jävla många motgångar men klarat av alla ändå! Haha min tavla allt du skrev på den står fortfarande kvar även om vi varit ovänner emellan. Så jävla tacksam att vi hittat tillbaka till varandra igen, älskar dig bästa <3 pussen haha (A)

2010-05-17 @ 15:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0