mammor gråter natten ut,undrar när detta får sitt slut

mår fortfarande dåligt fast lite bättre, hoppas verkligen jag mår bra tills imorgon. jag kan förfan inte vara sjuk på nyår.. sitter undertecket och försöker hålla mig varm typ fryser så snabbt jag tar bort täcket, skulle stannat hemma idag istället för att kolla HM..



nå skulle jag passat i den hårfärgen på bilden,är så himla sugen på det nu. fast då måste jag avbleka mitt hår orange först not så nice. så ska jag?
bilden är gjord utav louice.

 
en härlig låt på köpet får ni  också.
Beyonce - Radio


Kommentarer
Postat av: Sofia Nilsson

JAAA FÄRGA! och svara i telefonen ditt cp :((((( <3

2009-12-31 @ 12:27:49
URL: http://blondita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0