we are the worlds greates, forever

jaaaaaaha, då blir de ensam filmkväll idag trots allt. för min syster stack för att sova hos hennes bästis. kul för henne och tråkigt för mig. jag vill ha sommar, då de var kul att vara ute med vännerna kvällarna långa, men nu har man inte ork till de. man vill sitta hemma och kolla film och mysa. såg på en jätte bra film innan, men kommer inte ens ihåg vad den handlar om just nu, sån black out eller vad det heter? men berättar så fort jag kommer på vad den handlade om. men nu ska jag se om amanda kan dra sig hit,om hon inte är hos sina grannar och käkar.
btw; grattis till amanda&david, som blev ett par today! :) ni borde känna er viktiga i mitt liv eftersom ni får äran att stå på min blogg, haha skämt åsido! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0