när jag faller orkar du för två?



Om det bara hade en funnits en strimma hopp kvar. En enda. Det är precis vad vi hade behövt just nu. Och vart var du när jag behövde dig som mest? Och vart fanns du när allt var svart? Du skulle alltid finnas där bredvid mig det var just det du lovade mig och jag trodde dig? Fattar du inte? Jag trodde dig. Hur många gånger har jag inte sagt att du inte ska lova något som du ändå inte kommer hålla. Men jag är glad,jag är glad utan dig och det trodde du inte visst? Och jag mår bra utan dig, jätte bra om jag får säga det själv. Men det är klart vissa dagar kommer tillbaka och det är klart att det är svårt att hålla saknaden borta vissa dagar. Men jag mår bra och jag mår fint och jag har klarat mig utan dig hitills.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0