9m

Det skrivs en del texter om 9m. Och jo det finns ytterfrihet och man får yttra sig hur som helst. Men det är jävligt illa. Jag har inget emot personen som skrivit texterna och den får tycka som den vill. Men är det inte bättre att man snackar högt än bakom folks ryggar. Även fast man inte ska snacka alls. Och hela klassen blir ju kränkt utav det som skrivits. 9m är en helhet och jo visst den är svår att förstå sig på. Men det är en helhet. Sen att folk är osäkra på sig själva hit och dit. Är deras egna problem och man behöver inte spotta på hela jävla klassen för det. Det är ju nästan lika dåligt att skriva hat texter på sin blogg som att prata bakom ryggen på personer. De som skriver dessa texter är en del utav 9m och det är ju också en del utav skitsnack att skriva så. Det är fel alltihopa. Och jo jag tar åt mig för 9m är något utav det bästa jag vet. Jag tål inte folk som säger så. Och att dra det över en helt annan linje, det är bara så himla onödigt. Vi alla tar åt oss utav det som skrivits eftersom VI är 9m. VI är helheten

Kommentarer
Postat av: Sara ♥

Vem är det som har skrivit det? :o ♥

2010-05-16 @ 14:09:59
URL: http://sarasju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0