Mycket ful stil

Jag ska ta och börja med att jag gästbloggar på underbara zahraas för att få ut känslor och argheten för de är mycket ful stil av my som sitter och säger att hon hatar 9m och att man kan spotta på oss att vi är skämmiga att vi ska växa upp? men om du fucking hatar oss så jävla mycket gå inte i vår klass då? de är inte så att vi tvingar dig gå i samma klass som oss. vi välkommnar dig till vår klass men en öppen famn och du hugger oss i ryggen genom att gå bakom vår rygg och sitta och skirva sådana saker på din blogg!

SÄG DE TILL OSS ISTÄLLET FÖR ATT SITTA OCH SKRIVA ATT DU HATAR OSS SÅ MYCKET PÅ DIN BLOGG.

liksom hur jävla omoget är de att sitta och skriva sådana saker du skriver om att du kan säga de framför vem som helt i klassen jag menar rykten och falskhet finns i varenda klass men man lär sig utav sina misstag helt enkelt. vi hjälps åt iallafall.. du säger att vi skämmer ut oss ( ursäkta mig men pahahha du e så rolig skämmer ut oss ? men gumman vi har ett liv iaf :)) vi skämmer inte ut oss ngn stanns kom nt till vår klass och sitt nt och skriv att vi skämmer ut oss du känner oss knappt vi e sådana de e bara att ta och acceptera det. du säger att vi inte vågar ta saker face mot face om vi snackat skit om några utan att vi tar de bakom ryggarna. HAH aså snälla JAG HAR SNACKAT SKIT OM ALLA I VÅR UNDERBARA KLASS so what?! vem fan snackar inte skit i dagens samhälle ändå håller vi ihopa? liksom zahraa och jag snackar skit om varandra och de vet vi båda om ? men ändå är vi barndomsvänner och alla i denna underbara klass står för de som sägs ALLA kan slå vad om att alla vet om all skitsnack som gått runder i klassen. liksom inte för att vara sån my men vad vill du komma fram till egentligen?

du säger att du spottar på klassen alltså att du spottar på alla i klassen då vill jag att du står för de du säger och på måndag ska du stå face mot face och berätta allt du skrivit på din blogg face mot face till alla i klassen, bra idé så blir de som du säger att inte gå ngn bakom ryggen (Y) och du borde också spotta på varenda en i klassen eftersom du säger att du spottar på den.  så på måndag när vi alla underbara människor träffas ska du ta upp allt du skrivit på din blogg face mot face till oss plus att du ska spotta på varenda en i klassen (Y) :) du kan börja med att spotta på mig sen kan vi ta nästa o nästa. de e lågt skrivet faktiskt.
du säger också att du hört/sett människor som snackat skit om dig och din pojkvän? liksom vågar du inte säga ifrån eller du tar de på din blogg istället för att säga de till de face mot face?
du säger att klassen är äcklig? men då är du också äcklig eftersom du går i den?
ja my, varför kalla en klass äcklig när du själv går i den? alla är inte perfekta och de är inte du heller. som om du inte snackar skit om folk så mycket jag hört dig säga du vågar inte säga de till personen själv utan du tar de bakom ryggen du med. yeees sånt e livet man lever bara en gång :D Liksom vi går i 9 allihopa vi börjar snart 1 liksom klart vi vill ha lite kul nu sista månaderna i skolan, vi har växt upp de e nt de men ist för att sitta och sura hela dagarna och sitta och skriva på en blogg har vi kul ! vi går ut tillsammans och till och med din bästa vän nora är med oss och har kul ?
liksom kallar du då henne äcklig också? hon umgås med oss också jag menar senaste var ju igår och vi hade så kul. jag menar vart vill du komma? sätt din gräns gumman.


och de med ditt andra inlägg att du kallar en person bög och du tror du är snyggast hitan ditan jag vet precis vem du menar säg de till personen face mot face ist?
haha du sitter och säger att man inte ska snacka skit bakom ryggen men vad e de du gör själv?
du kallar personen smuts äcklig o.s.v säg de till personen ist? elr vågar du inte? varför inte skriva namn isåfall på vem du menar? för de e skitsnack annars stå för de du säger och vem du menar:P

VI TAR INTE ÅT OSS , vi tycker bara de är ful stil därför måste vi ta upp de för jag sitter och skrattar åt de du gör bara bort dig själv genom att säga sådana saker? :P HAHAH
liksom vissa personer som du nu säger går upp till kuratorn för att de mår dåligt och sånt JUST DE " DE MÅR DÅLIGT " hur vet du liksom om de handlar om problem i klassen eller om de är andra problem vi stöttar iaf varandra ? vart vill du komma ?
VI ALLA TAR ÅT OSS FÖR ATT NI KÄNNER ER TRÄFFADE? wtf !!!??? ehhh nej skulle inte tro de VI ALLA TAR ÅT OSS FÖR ATT VI TYCKER DET ÄR KUL EFTERSOM VISSA SAKER INTE STÄMMER OCH DET ÄR BARA SKÄMMIT ATT SKRIVA SÅ OM OSS , just därför tar vi åt oss på ett bra sett jag pissar snett egentligen men aså att sitta och säga att vi är skämig går bara mig på nerverna :P

de jag begär är att stå för de du säger och snälla spotta på oss gör de ! btw du kommer långt md det :)

så de va allt för mig, jag har aldrig skrivit på en blogg innan så detta var något nytt för mig haha :D
aja ha de bra allihopa och hopppas nni får en underbar lördag.
ÄLSKA OSS FÖR DE VI ÄR ( VI ÄR 9M OCH STOLTA )
yeye så är de :)

// GABRIELLA BOCOKIC


Kommentarer
Postat av: Denis(KUNGEN)Boric

Soptta inte på SNÄLLA! :D

2010-05-15 @ 18:13:06
Postat av: Denis(KUNGEN)Boric

mig*

2010-05-15 @ 18:19:23
Postat av: Anonym

if så farlig, ta d lugnt nu & don make a huge fight of this, lös d på måndag och gör nte fetaste saken av det. Och gabi chill out, jag vet att du vill bråka.



/.

2010-05-15 @ 21:02:38
Postat av: Anonym

gabi ta det lilla lugna, du överdriver rätt mycket. Läs hennes text igen för du har nog uppfattat saker och ting helt fel. Lös saken istället för att bråka.

2010-05-16 @ 14:34:37
Postat av: Gabi

svar till en av kommentarerna:

bråka? vem har sagt att jag vill bråka jag flappar och pissar snett på detta :P aså detta är riktigt kul för inget stämmeeeer hon snubblar över sina ord. jag skriver iaf inte tillbaka allt detta tar vi på måndag. palla bråka över bloggar ts omoget. jag skrev mina känslor o vad jag kände sen bryr jag inte mig om er andra där ute seriöst :P

plus hon är kaxig pallar inte sånt aldig sett my sån därför e de kul.

2010-05-16 @ 16:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0