och jag gav aldrig upp dig när du försvann

HEEEEJ! DET GÅR VERKLIGEN ÅT HELVETE MED MITT PLUGGANDE. nej skoja,eller inte. Jag har pluggat och lite har fastnat i mitt huvud men resten rinner ju ut som sand.. okej.
Kriget startades 1914 och slutade 1918. Det som fick kriget att gå igång var ju att en serbisk nationalist sköt prins ferdinand som var på besök i staden Sarajevo. Då inleddes den svarta veckan. BLACKOUTBLACKOUT. På västfronten var det likständigt eller vad det nu än heter. De låg i skyttegravar och sköt HEJVILT.... På östfronten gick de in i BLACKOUTBLACKOUT. Sedan hade man ubåtskriget också. Då stoppades alla fartyg,till och med vanliga transports fartyg. Så då joina USA också kriget. Fast de va inte med i ententen. juste. Frankrike,storbrittanien och ryssland är ententen. Tyskland,Italien&Österrike-Ungern är trippelalliansen.

okej så dåligt kanske det inte går.. hm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0