this aint a love song this is goodbye

Har fått tillbaka min data, gläjdeskutt! Allting är kvar som tur är så nu slipper jag skriva om alla uppsatser. Härligt va? Men ska sätta mig ner och skriva klar den engelska bokreccencionen om New Moon och sen börja på den svenska om 14 år till salu. Har varit i skolan idag och hade muntligt nationella prov, är rätt nöjd där faktist. Sedan skulle jag gått hem. Jag kom halvvägs och sen tänkte jag att nej det kommer inte funka med att jag sitter hemma ensam så det var bara att vända och gå raka vägen hem igen. höhö.



And I'm a little bit lost without you
And I'm a bloody big mess inside
And I'm a little bit lost without you
This aint a love song this is goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0