visste ni att..

En vals tunga kan väga upp till ett ton.
Alla världelars engelska namn börjar och slutar på samma bokstav.
I Indien är spelkorten runda.
När du nyser stannar alla kroppsfuktioner,tillochmed hjärtat.
Råttor inte kan spy.
Högerhänta sägs leva i genomsnitt 9 år längre än vänsterhänta. ( too bad for me dåja. )
En grisorgasm kan vara i ca 30 minuter.
En katt kan bara se svart vitt.
Att hela världens befolkning kunde fått plats på Gotland om de stått tätt intill varandra.
En flodhäst kan springa lika fort som en människa.

Jag har inget liv för tillfället så jag sysslar med att allmänbilda mig lite! :)


Kommentarer
Postat av: RICHI ♥

jag är med vänsterhänt :(

2010-05-08 @ 21:34:50
URL: http://riccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0